- Ճամբարականների հետ կատարել տեղանքի զննում, չափում:
- Չափել կրթահամալիրը միմյանց կապող ճեմուղիները՝ մայր դպրոց-Արևելք, մայր դպրոց-Հյուսիս, Մայր դպրոց-Արևմուտք, Մայր դպրոց-Հարավ:
- Տարածքում առկա առարկաների բնորոշում, որպես երկրաչափական մարմնի:
- Լողավազանի լայնության , երկարության չափում, որոշել տարողունակությունը: Ուրոշել , թե քանի սովորող կարող է միանգամից օգտվել լողավազանից:
- Շնչառական և հաշվողական վարժություններ:
- Ջրային ՝փոխանցումային մաթեմատիկա: Ջրային թաքստոցներից գտնել նախապես քողարկված խնդիրների պատասխանները
Ջրային մաթեմատիկա
Leave a reply