Ջրային մաթեմատիկա

  • Ճամբարականների հետ կատարել տեղանքի զննում, չափում:
  • Չափել կրթահամալիրը միմյանց կապող ճեմուղիները՝ մայր դպրոց-Արևելք, մայր դպրոց-Հյուսիս, Մայր դպրոց-Արևմուտք, Մայր դպրոց-Հարավ:
  • Տարածքում առկա առարկաների բնորոշում, որպես երկրաչափական մարմնի:
  • Լողավազանի լայնության , երկարության չափում, որոշել տարողունակությունը: Ուրոշել , թե քանի սովորող կարող է միանգամից օգտվել լողավազանից:
  • Շնչառական և հաշվողական վարժություններ:
  • Ջրային ՝փոխանցումային մաթեմատիկա: Ջրային թաքստոցներից գտնել նախապես քողարկված խնդիրների պատասխանները

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s